avatar Ten blog rowerowy prowadzi robin z Krakowa - Miasta Królów Polskich.
Od 31.03.2010 r. przejechałem

212434.30

km w tym 1661.95 w terenie i śniegu.
Jeżdżę z prędkością średnią 25.51 km/h.
Więcej o mnie,

Baton 2009

Baton 2008

Baton 2007

Wykres roczny blog rowerowy robin.bikestats.pl

Flag Counter

B16/49 Zalew Nowohucki [-2]

Wtorek, 28 lutego 2012 • dodano: 28.02.2012 | Komentarze 0

Dystans: 15,2 km.
Za 19 dni odbędzie się Półmaraton Marzanny w Krakowie, chciałbym wziąć w nim udział, pomimo, że takiego długiego dystansu jeszcze nie przebiegłem. Duże mrozy przeszkodziły mi w planie treningowym. Dziś postanowiłem przełamać barierę 15km i to mi się udało. Następnym wyzwaniem w przyszłym tygodniu będzie pokonanie 17,5 km.
Musiałem trochę zmniejszyć tempo, aby spokojnie przebiec te 15 km. i pójść do pracy. Po każdym przebiegniętym kilometrze zwiększałem prędkość i to mi się też udało aż do przedostatniego okrążenia.
Nad zalewem zrobiłem dziś 6 kółek dużych po 1,5km i 4 normalne po 1,25 km plus droga nad zalew i powrót.

Podłoże: suche
Temperatura: od -2 do +5
Samopoczucie: 10/10

Dystans: 78.30 km.
Elevation: 681 m.
Rower:SCOTT LTD

Cichy Kącik rekonesans

Niedziela, 26 lutego 2012 • dodano: 26.02.2012 | Komentarze 16

Najpierw spotkaliśmy się w trójkę: Oki, Szczepan i ja w Raciborowicach pod kościołem. Ale zanim tam dojechałem miałem wywrotkę na lodzie a to dlatego, że opona z przodu to semi-slick Schwalbe Marathon Racer ze znikomym bieżnikiem.
Już nie opłaca mi się zmieniać bo do wiosny już blisko.

Plan był taki aby jechać pod wiatr bo potem będziemy wracali z wiatrem, jak się później okazało wiatr się odwrócił.
Pojechaliśmy z Raciborowic przez Dziekanowice, Węgrzce, Bibice do Zielone, potem powrót do Krakowa na Błonia - okrążyliśmy je i udaliśmy się na start Cichego Kącika.

Kącik postanowił, że jedzie do Alwerni, dla mnie to było trochę za daleko, ponieważ już na starcie mieliśmy 30 km w tym wszystko pod wiatr i po pagórkach.

Pojechaliśmy najpierw po jeszcze jednego kolegę na rondo Obrońców Katynia bo tam miał czekać a potem już przez Pasternik w kierunku Krzeszowic. Jechaliśmy cały czas pod wiatr w Kochanowie postanowiłem, że dojeżdżam do Krzeszowic a potem wracam, do mojego postanowienia dołączył się Oki i skręciliśmy w lewo na Brzoskwinię tu następuje zmiana pogody, zaczyna padać śnieg lub deszcz a jak śnieg to taki dziwny - takie kuleczki jakby grad, jedziemy dalej kilka podjazdów i docieramy do Aleksandrowic a potem już prosto przez Balice w kierunku Krakowa.

Nie szukamy żadnych nowych tras jedziemy Alejami przez Kraków, aby jak najszybciej znaleźć się w domu - znowu mamy pod wiatr no i ze śniegiem.

Jak się okazało Szczepan pojechał jeszcze dalej do Krzeszowic a tam odbił na Frywałd i po tej trasie co my dotarł do Krakowa z pierwszą setką w tym roku.

Mi nie zależało na setce bo wczoraj wypiłem kilka i może stąd moja słaba kondycja dzisiaj.

B15/48 Dobiec do Wisły

Piątek, 24 lutego 2012 • dodano: 24.02.2012 | Komentarze 2

Dystans: 11 km
Coraz cieplej bo aż 8 stopni na plusie, tylko lekki deszczyk, ale on nie przeszkadzał w bieganiu, natomiast podmuchy silnego wiatru dawały się we znaki w tym 3 km bez osłony prosto na wiatr, biegłem prawie z zamkniętymi oczami bo nie zabrałem okularów.
Dobiegłem do Wisły no nie na bulwary ale do mostu Wandy, to też Wisła.

Jest progres. :-)

Samopoczucie: 9/10

Nowy rekord w ciągu godziny 11 km.

Łąki Nowohuckie © robin

Rower:SCOTT LTD

NH-AWF-Mogilska-Planty-Wawel-Bulwary-NH

Środa, 22 lutego 2012 • dodano: 22.02.2012 | Komentarze 5

Pojechałem pod Wawel, aby urozmaicić trening, ale dziś była to wycieczka a nie trening, chciałem zobaczyć czy nic się w Krakowie na Wawelu nie zmieniło.

Planty i bulwary całe w błocie i wodzie, na plantach dwa razy zaliczył bym bliskie spotkanie z asfaltem, ale uniknąłem tego cudem.

Ogólnie: 4/10

B14/47 Nowa Huta

Wtorek, 21 lutego 2012 • dodano: 21.02.2012 | Komentarze 3

Dystans: 12,22 km.
To co kiedyś było celem po zdobyciu którego był ból, teraz jest szybszym standardem, piszę o dzisiejszym biegu, który porównuję do mojego pierwszego biegu - zawodów czyli Biegu Sylwestrowego. Dziś nie jest to okupione bólem, jest ok.

Temperatura 5 stopni na plusie, więc tym bardziej biega się super, już środkowa warstwa jest za ciepła.

Best time of km: 4.55

Od 6.10.2011 do dziś przebiegłem już ponad 300 km.

Dystans: 26.70 km.

Nie lubię ... trenażera #12

Poniedziałek, 20 lutego 2012 • dodano: 20.02.2012 | Komentarze 0

Cad. avg. 96

Elevation: 23 m.

B13/46 okolice NH

Niedziela, 19 lutego 2012 • dodano: 19.02.2012 | Komentarze 2

Dystans: 8,1 km.
Długo zwlekałem z wyjściem na poranny trening, ale w końcu wyszedłem 5 stopni na plusie to w porównaniu z poprzednim weekendem to upał.
Za ciepło się ubrałem, już w połowie drogi uznałem, że cienka czapka i cienki polar nie są już dziś potrzebne, w sumie od takiej temperatury zaczynałem bieganie w październiku. Widziałem, że jest mokro na zewnątrz, więc ubrałem ochraniacze-ocieplacze rowerowe co prawda pomogły trochę, ale nie za wiele, minusem było, że nogi mi opinały i czułem się jak gdyby mnie skurcze jakieś chwytały.