avatar Ten blog rowerowy prowadzi robin z Krakowa - Miasta Królów Polskich.
Od 31.03.2010 r. przejechałem

219305.58

km w tym 1661.95 w terenie i śniegu.
Jeżdżę z prędkością średnią 25.16 km/h.
Więcej o mnie,

Baton 2009

Baton 2008

Baton 2007

Wykres roczny blog rowerowy robin.bikestats.pl

Flag Counter

Dystans: 118.00 km.
w tym w terenie: 0.00 km. Średnia prędkość: 28.66 km/h.
Elevation: 406 m.
Rower:Cinelli Xperience

Integracyjna setka do Puszczy Niepołomickiej

Czwartek, 1 kwietnia 2010 • dodano: 01.04.2010 | Komentarze 19

Wyjazd miał odbyć się wczoraj, ale padał deszcz, dziś natomiast full wypas.
Start w samo południe z Zalewu Nowohuckiego, tu na początku razem z Miłoszem zrobiliśmy kilka okrążeń czekając na Przemka. W końcu spotkaliśmy się z Przemkiem na Placu Centralnym. Pojechaliśmy prosto Al. JPII i dalej DK79 kilka razy na nas trąbili, ale się im wcale nie dziwię!!!
W Niepołomicach skręciliśmy już na Drogę Królewską, która zaprowadziła nas do serca puszczy czyli do Żubrostrady. Następnie pognaliśmy prosto do Milkuszowic to zdjęcie z parkingiem dla rowerów. Potem wpadłem na niefortunny dla mnie pomysł, aby pobić rekord mojego okrążenia (kwadrat na mapce) tu w środku puszczy, udało się, średnia wypadał 34,98 km/h. ale jakim kosztem, moje tętno było wysokie bo, aż 184Hr i chyba u wszystkich podobne, z tym, że do mojego max było już niedaleko :) a my byliśmy już po ok. 80 km jazdy. I jazda z powrotem do Krakowa ale już pod wiatr, kto miał siłę ten dawał zmiany, chyba nikt się nie ukrywał, wszyscy jechali pięknie. Tym razem już nie wracaliśmy DK79 tylko moją obwodnicą przez Ruszczę i Wadów, dotarliśmy nad Zalew Nowohucki, który pierwszy raz w życiu widział Przemek i mówił, że tu jeszcze wróci, nie tak nie mówił :)

.............. to be continue ................

Shem, Milosz and I © robin

Mapka jest tutaj.
Kategoria 100>

robin
| 20:22 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj kulisty - Przerzutki nie zauważyłem, natomiast mówiłem Miłoszowi, że koło ma scentrowane! Dzięki za życzenia.
Kulisty
| 16:43 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Wszystkiego Najlepszego Wielkanocnie.
Ps. Kolega od tej niebieskiej szosowki to chyba nie lubi tylej przerzutki bo na jednym ze zdjec naciagnieta bardziej niz to ustawa przewiduje:)
JPbike
| 14:18 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Robert - pomyślę nad zakupem/złożeniem szosówki ... :)
robin
| 20:11 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj sikor4fun - Tak kompani super. Na zdjęcia nie było zbyt czasu bo do spowiedzi się śpieszyłem :0

Kajman - Zobaczysz jak Tobie średnie pójdą w górę na tych oponkach.

wojtas71 - Nie znam tej piosenki ale może być. Musimy się trzymać razem Ci "młodzi" nas wykończą :)

jotwu - Zdjęcia takie z doskoku pomiędzy krótkimi odpoczynkami kilka minutowymi i dalej.

shem - Wiedziałem!!! :)

Zetinho - Nawet na 102!!!

Pozdrawiam Wszystkich komentujących i życzę im i ich rodzinom Spokojnych, Radosnych, Zdrowych, Wesołych i Rowerowych :) Świąt Wielkanocnych
Zetinho
| 12:13 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Ekipa 100% :)

Pozdrawiam i Wesołych Świąt.
shem
| 11:51 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Nie mówił, ale i tak wróci :-)
jotwu
| 05:37 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Setka, to u Ciebie już norma, więc nie wywołuje u mnie emocji, w przeciwieństwie do zdjęć, które są urzekające. Życzę Ci miłych świąt.
wojtas71
| 22:15 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj Byłem nieopodal :S , ale strata "mała" ponieważ nie mam w swoim posiadaniu szosówki :P jak cała integracyjna trójca ;) "Zabiorę Cię właśnie tam..." to by było na miejscu :) Pozdrowerek :)
Kajman
| 22:10 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj Szalelim, szalelim:)
sikor4fun-remove
| 21:48 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj W kupie siła ! widzę ekipa konkret :D
Zdjęcia jak zawsze super !
Pozdrawiam.
robin
| 20:48 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj MikeBiker - Zdjęcia robiłem też małpką nie lustrzanką, chyba by mi się na plecach dziś odparzyła. Pewnie, że pojedziemy jak się tylko zgramy czasowo.

mm85 - Jak
mm85
| 19:47 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj I mnie też tam zabierz :D
MikeBiker
| 19:47 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj Mam nadzieję,że i my się kiedyś gdzieś razem wybierzemy:) Zdjęcia naprawdę fajne - będziesz musiał cyknąć fotę mojej maszynie, bo kompaktem to nie to samo. W nd kręcę 150km - zobaczymy jak mi pójdzie:)
robin
| 19:47 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj JPbike - No jasne, nie żadne bulwary tylko szybko do Puszczy!
JPbike
| 19:23 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj A mnie też tam zabierzesz ? :)
robin
| 18:51 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj niradhara - Specjalnie dla Ciebie naprawiłem to wyświetlanie.

DARIUSZ79 - Wszystkich zabieram w to piękne miejsce.

lemon - I jest już namiar na drugą :)

Pozdrawiam wszystkich komentujących :)
niradhara
| 18:19 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj Coś się ostatnio niedobrego dzieje z Twoim blogiem. Są problemy z wyświetlaniem zdjęć. Wielka szkoda, bo tak bardzo lubię je oglądać :(
DARIUSZ79
| 18:18 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj Integracja udała wam się :) widząc po fotkach:) I znany parking dla rowerów:) POzdr
oki
| 18:04 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj 1 kwietnia i już jest 100! Ostry start! :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oispo