avatar Ten blog rowerowy prowadzi robin z Krakowa - Miasta Królów Polskich.
Od 31.03.2010 r. przejechałem

212406.80

km w tym 1661.95 w terenie i śniegu.
Jeżdżę z prędkością średnią 25.51 km/h.
Więcej o mnie,

Baton 2009

Baton 2008

Baton 2007

Wykres roczny blog rowerowy robin.bikestats.pl

Flag Counter

Dystans: 70.00 km.
w tym w terenie: 0.00 km. Średnia prędkość: km/h.
Elevation: 302 m.
Rower:Lapierre Sensium 200

Szosa z Miłoszem przez Niepołomice do Nowego Brzeska

Czwartek, 12 stycznia 2012 • dodano: 12.01.2012 | Komentarze 5

Razem z Miłoszem pojechaliśmy na trening w kierunku Niepołomic, przejechaliśmy jednak tylko obok Kopca Piłsudskiego i Rynek. Następnie pojechaliśmy szosą w kierunku Szczurowej bo uznaliśmy, że w Niepołomicach będzie mokro i chłodno. Do Nowego Brzeska jechało się super, tutaj nastąpił zwrot o 90 stopni - jechaliśmy prosto na wiatr blisko 30 km, jednak dużo pomogły częste zmiany. Dla Miłosza był to trochę za długi trening, gdyby nie wiatr bylibyśmy o 30 minut szybciej i czasowo wyszło by mniej.
Dzięki za wspólną jazdę, zawsze jak zaczynamy rok i jeździmy razem - to jest dobra wróżba na przyszłość. Pozdrawiam

Kadencja: 80
Wiatr:
Słońce. Temperatura 9 stopni.

robin
| 07:14 piątek, 13 stycznia 2012 | linkuj Kolega to ja - Następnym razem poinformuję Cię!
My przynajmniej mieliśmy się co kilometr za kogo schować :-) Podobno jazda pod wiatr wzmacnia charakter kolarza :-)
Pozdrawiam
Kolega to ja | 19:59 czwartek, 12 stycznia 2012 | linkuj a ja walczyłem dziś z wami korespondencyjnie i dzięki mnie mieliście wiatr trochę mniejszy bo go wam rozbijałem jadąc do Skały od Iwanowic;-) Plissss następnym razem dajcie znać że jedziecie.
robin
| 19:21 czwartek, 12 stycznia 2012 | linkuj milosz - To super, że masz taki dojazd, jeśli będziemy jechali w moje strony, a planuję coś dłuższego to wtedy umówimy się w CAHTS.
Dzięki za jazdę, nie było łatwo, i te duże samochody, które pominąłem w opisie :-)

niradhara - Na treningu nie robię zdjęć to niebezpieczne. A dobry trening to symulacja wyścigu.

Pozdrawiam
niradhara
| 18:43 czwartek, 12 stycznia 2012 | linkuj A gdzie fotki?
milosz
| 18:16 czwartek, 12 stycznia 2012 | linkuj Ja już doszedłem do siebie... w sumie to nie było tak źle, chociaż dobrze, że wróciłem autobusem (tak w ogóle to tam od Ciebie jedzie do mnie bezpośrednio - nawet przesiadać się nie musiałem a do tego zatrzymuje mi się praktycznie pod blokiem)

No ja mam nadzieje, że to dobra wróżba na przyszłość - z tego miejsca życzę i Tobie i sobie 100 takich wyjazdów w tym roku :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bserw